Algemene huurvoorwaarden

Beste huurder,

Ons gebouw kent een uniek concept. BuBeClu heeft een standaard drankvoorraad die u geacht wordt te gebruiken. Speciale wensen uitsluitend i.o.m. de beheerder. U bepaalt wat u wel en wat u niet wilt gebruiken binnen ons gebouw. Zo wordt een feestje betaalbaar voor iedereen! Hiervoor zijn echter wel goede afspraken nodig die we met u vastleggen. U verklaart d.m.v. het overmaken de vaste aanbetaling van € 150,00 dat u deze voorwaarden hebt gelezen!

Het meenemen van eigen apparatuur of inhuren van derden die dit voor u regelen, kan alleen indien u de stichting de vergoeding betaalt zoals die is vermeld in onze prijslijst voor de desbetreffende apparatuur!

Mailcontact:Zonder een bevestigingsmail en deelbetaling, welke automatisch wordt geregeld na het volledig doorlopen hebben van ons reserveringssysteem, aanvaardt de stichting geen aanspraak op mondelinge afspraken.

Betaling:  De volledige huurprijs dient te zijn betaald 14 dagen voor de huurdatum.

De borgsom en eventueel teveel betaald verbruiksvoorschot, ontvangt u terug op de rekening nadat het gebouw en inventaris door de beheerder is gecontroleerd en akkoord is bevonden en er verder geen gegronde klachten zijn binnengekomen. Wij streven ernaar om dit binnen 1 week af te handelen. Huurder is op die avond verantwoordelijk voor het gebouw en de daar aanwezige spullen. Zaken die kapot gaan zullen op de borgsom in mindering worden gebracht.

Annuleren: Indien men om dringende reden moet annuleren verliest men 50% van de borgsom, maar zullen geen verdere kosten in rekening worden gebracht. Annuleren zonder dringende reden leidt tot algeheel borgsom verlies.

Verlies borgsom:

In de volgende gevallen behoud het bestuur van Stichting Participatiehuis zich het recht voor de borgsom niet terug te betalen:

* bij signalen dat er binnen is gerookt

* er ruimtes zijn gebruikt die u niet hebt gehuurd

* ruimtes niet schoon zijn achter gelaten

* afvinklijst schoonmaken en afsluiten BuBeClu  niet is gebruikt (op deze site te downloaden in het reserveringsmenu of op de prijspagina)

* serviesgoed niet schoon is achter gelaten

* er zaken zijn gebruikt die u niet hebt gehuurd

* serieuze klachten door omwonenden en/of politie

* een feest/activiteit later wordt afgesloten dan 02.00 uur

* er geconstateerd wordt dat er alcohol is geschonken aan jongeren onder de 18

* er lichten zijn aangelaten, de afzuiging en/of barkoeling niet is uitgezet (NB. in de hal blijft er altijd een lichtpunt aan!)

Let op! Voor jongerenfeesten t/m 23 jaar gelden de volgende extra regels:

  • Iedereen moet een identiteitsbewijs kunnen tonen en daartoe ook bereid zijn.
  • Vanwege het hogere risico op schades of overlast is de waarborgsom € 250 euro.
  • Bij gebruik van onze complete dj set dient een ervaren dj aanwezig te zijn. Meld de naam van deze persoon + contactgegevens in uw mail.
  • Tot en met de leeftijd van 23 jaar is oudertoezicht vereist en zal de huurovereenkomst derhalve op naam van die ouder worden gesteld, die daarmee tevens eindverantwoordelijke is!

Op de dag van de activiteit:

Huurder haalt op het dagdeel voorafgaand aan het huurmoment, de sleutel op bij Mikado of Cigo in Wijk en Aalburg onder vertoning van de factuur die u per mail hebt ontvangen.. Bewaar uw factuur dus zorgvuldig. U levert de sleutel ook weer bij Cigo of Mikado in nadat u het gebouw schoon hebt achter gelaten.

De sleutel past op de deur aan de voorkant. Probeert u de (geluids)overlast voor omwonenden zoveel mogelijk te beperken en laat deuren en tussendeuren zoveel mogelijk gesloten. Bij binnenkomst ziet u links voor u een deur van de meterkast. Aan de binnenkant van die kast treft u een lijst aan waarop op staat welke schakelaars waarvoor dienen.

De zaal, de hal + toiletten worden na afloop schoon achter gelaten. Schoonmaken doet u direct aansluitend aan het feest of de volgende ochtend voor 11.00 uur. Maak gebruik van de aanwezige checklist en teken die af! Maakt u schoon op zondag, houdt dan rekening met de buurt en laat deuren zoveel mogelijk gesloten. In geval je direct na afloop schoonmaakt,  dan zeker!

U draag zelf zorg voor de afvoer van uw afval! Neem dus uw vuilniszakken mee terug naar huis.

Er wordt vanuit gegaan dat de volledige catering door huurder zelf wordt verzorgd. BBC beschikt over de benodigde hoeveelheden kopjes, glazen etc. Het gebruik daarvan is in de prijs inbegrepen. Wat er is mag worden gebruikt mits schoon weer terug geplaatst in de desbetreffende kastjes/laden. U mag eveneens koffie en thee zetten met onze apparatuur. Het gebruik hiervan is inbegrepen in de prijs van de zaalhuur.

Voor de duidelijkheid hebben we een checklist gemaakt van wat wij verwachten voor en na het gebruik van de ruimtes.

Voor aanvang van een activiteit:

  • Zet meegebrachte spullen op de juiste plaats. Barkoeling pas aanzetten na ingang huurperiode.
  • Kijk de toiletten na of er voldoende toiletpapier aanwezig is en vul deze indien nodig aan uit de voorraad.
  • Spoel glazen die u denkt te gebruiken eerst om en zet ze klaar.
  • Zet buiten aan de achterkant van het gebouw de zwarte afvalbak neer voor peuken.
  • Zet vuilnisbakken klaar indien nodig met een nieuwe zak van uzelf erin.

Na de activiteit dient u het volgende te doen (indien nodig na gebruik):

  • Vegen, opruimen en dweilen van zaal, keuken, gang en toiletten.
  • Alle gebruikte spullen terug op de juiste plaats.
  • Bar schoonmaken (niet vergeten om onder de lekplaten schoon te maken)
  • Vuilnisbakken leegmaken en vuilnis meenemen.
  • Afwassen, afdrogen en opruimen gebruikte spullen.
  • Aanrecht schoon achter laten.
  • DJ spullen opruimen
  • Buiten het gebouw nalopen en opruimen wat bezoekers hebben achtergelaten.
  • Loop de afvinklijst na

Het gebouw dient om 02.00 uur gesloten te worden!

Wij wensen u een aangenaam verblijf in ons gebouw.

Het bestuur

Reacties gesloten.